Saturday, May 21, 2011

Futsalll!!


Wow, hampir sebulan bercuti udah terasa rindu di hati utk bermain fulsal. Terasa mcm lama tak bermain, rindu rasanya nak bermain dgn team "kuca-lana fc". Team originally from banking students.ha ha bersama ahli pasukan seramai 6 orang iaitu aku,nasz,mizie,halim,madey dan apisz. Team kitorang ni takde lah power sgt kan hanya setakat melengkapi team dlm any tournament dan try bg saingan yg mantap kpd team lain. Menang tak pernah pun.ha ha lgpn kitorng main saja suka2 utk sihatkan bdn. Drpd terperuk mcm beruk kat bilik baiklah kita bersukan. kan?

Aku terdedah dgn dunia sukan futsal ni dah lama,sejak zaman bdk2 lg. Tapi setakat tau jela time tu kan, adalah main kdg2 bila dpt free. almaklumlah time bdk2 dulu bknnya dpt pegang fulus yg bnyk, klu nak main kena byr. so, manalah mampu.ha ha Tp bila aku di uitm, aku mmg amat terdedah dgn sukan futsal ni dgn kwn2 yg blh dikatakan semuanya hantu futsal. Jd minat aku dlm sukan ni semakin mendalam. Kalau kt kolej dulu seminggu tak main futsal mmg tak sah. Kalau nak main hari2 mmg xblh lah sbb court kan kena booking, so klu takde luck disebabkan kitorng ni lambat bangun tidor. melepaslah!! tapi akhir2 sem ni kitorang bnyk bermain di court luar yg berbayar yg fasiliti nya lebih lengkap dan lebih berkualiti.he he...
uitm di hatiku..ha ha
Tapi sekarang semuanya dah berubah, pengajian pun dah habis! skrg bnyk menghabiskan masa di rumah dan nampaknya seperti aku terpaksa melupakan ketagihanku dlm berfutsal. hanya masa menentukan segalanya.
ha ha...
sedih rasanya!!! oH futsaLLL...
oH "kuca-lana fc"...
oH byE2...

0 comments:

Post a Comment