Friday, May 6, 2011

mukaddimah

assalamualaikum...

Ha ha, dah lama aku x berblogging dlm blog aku yg xseberapa nk lawa ni. Almaklumlah baru2 ni kan musim "final exam". Jd terpaksalah mengkonsentradekan diri utk study. Lagipun ni semester akhir aku dlm diploma, jd mmg sgt terasa suasana "final" tu dlm diri aku ngn kwn2.

UiTM Dungun di Hatiku
                                   

So, sekarang "final exam" pun dah hbs, aku pun dah stat cuti 4 bln ( while continued study in degree level). YaH0ooo!!! mcm xpercaya je dah hbs diploma selepas 3 thn "struggle" ha ha. Blh lah aku bg sedikit masa utk berblog plk kan. (apa aku nak cerita?). Lagipun saya ni blogger baru bljr, hope yg senior blh tunjuk2kan.

esok final!


Aku letak title "mukaddimah" kat atas tu sbb ni adlh postage yg pertama aku dlm dunia blog. Aku pun x taw sama ada blog ni akan jadi lebih menarik atau tidak lps ni, tp yg penting aku nak enjoy berblog dan bebas bercerita tentang apa pn di sini. Bkn TENTANG-TENTANG ek. ha ha.

Tentang-Tentang


Akhir sekali terima kasih kpd empunye blog TENTANG-TENTANG merangkap sahabat dan sifu aku dlm world blog ni. Ha ha, yg byk menyokong dan membantu aku dalam berkarya dan menghasilkan blog yg TERBAiK (utk tempoh akan datang) insyallah. bye-bye (^_^)

0 comments:

Post a Comment